Hemma gjorda köttbullar=)


Japp slänge ihop lite hemmagjorda köttbullar förut=)
Köttfärs, lök, vitlök ett ägg, en skvätt grädde, grillkrydda salt & peppar.
Hur gott som hellst=)
Klyftpotatis till=)

Puhu, fixat med att jobba lite andra tider i veckan nu eftersom det blivit lite krångel med bilar här hemma...vi är en bil kort som sagt.
Men blir bra ändå nu när man knåpat samman detta=)
Får hoppas Perra får grejat bil fan till helgen=)


Just de min hårbotten verkar må bajs =(
Mitt på huvudet är de som en liten rund fläck...typ på ½cm kanske som håret e borta...
Fattar inte hur det gått till helt sjukt, märkte de innan...
Kanske man ska kolla med farbror doktorn?
Blir så nojjig!!!!
Får lägga benan på nåt bra sätt så den pricken inte syns...usch=(


Nu ska jag se över min bena...och ringa mamma & beklaga mig för denna förödelse...

Perra & Jonas lirar Mario på Wiiet, men jag sitter här och tar igen mig efter dagens jobb och efter maten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0