Jobb onsdag-fredag.



Jajjemen, som sagt, Scorett Outlet i Sågmyra blir ju kvar, det skall inte stängas ner.
riktigt bra det!
Ger mig lite jobb i vart fall=)
Blir jobba i morgon, torsdag & fredag =)
ska bli riktigt gött!
Och får ju hoppas på ännu mer jobb där efter också, efetrsom det skall renoveras/byggas om så jag håller tummarna =P

Slapp dag oh ja.
Nu har jag Kallops på spisen, som jag håller på att tillaga jag hoppas jag lyckas =)




Katterna tittar ut på en annan katt som traskar runt på gården =P





Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vilken fin bild. Hade vart så kul att komma upp och se hur du bor,får ta och göra det lite senare när Uffe är större (eller om han får vara hemma med Anton) :)

2010-10-05 @ 18:11:20
Postat av: Camilla

Jo men jag kommer gärna upp till våren,ser jag verkligen fram emot :) Jo,jag & Anton bodde ju i hus en gång...och det kostar ju skjortan att bo så på vintern att ha på alla element,inte så kul. Det är så gött här,här ingår ju värmen i hyran så här är asvarmt på vintern... :)

2010-10-05 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0