Kallt...oja..14grader..



14
grader i kåken, ja ibland tycker man verkligen det är synd att inget gjorts med huset...
Kanske snart dags att sätta igång elementen trots att man vet att räkningarna komemr bli skyhöga?
jag sitter alltid vid fönstret med min bärbara...och jag skojar inte det känns som de komemr smnå vindpystar titt som tätt...typ som om det blåser igenom fönstret.

Jag eldar för fullt på nedervåningen i vart fall...
här uppe går de inge vidare...
så jäkla krångligt att få igång elden här uppe...
Längtar till efter vi vart hemhemma i helgen då jag får min eld-tändar hjälpgrejs av mamma.
Slipper man sitta och svära över att man inte får fyr i brasan.

Hur som haver här hemma gäller det att ha mysbuxor, ordentliga tåfflor & en mysig fliströja om dagarna.
så det så.


Föresten jobb på torsdag & fredag på Scorett!
NICE!
20pall skor att packa upp=)
ska bli skönt att komma iväg och jobba!



Just det ja nästan alla av oss hade Scorett skor på fötterna i lördags jag korde med dessa i vart fall=)




Dagens lunch i dag var Perras köttfärssås & spaghetti sen i går=)




Min goda drink innan avfärd mot leksand i lördags =)








Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj,det var kallt det! Jobbigt :S Du får tända en massa ljus och dricka te så blir du varm =)

2010-10-05 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0