Mat, mat, mat...

Skit tråkigt, jag är inne i en period där jag inte alls vill laga mat...
Riktigt tråkigt att alltid laga mat efter man kommer från jobbet.
Lessnat ur en del ja...
Men något måste man ha i magen...
I går blev de pizza...


Min pizza med paprika, oxfilé & fetaost =)


Perras pizza...



I dag är jag ensam hemma, Perra drog till Falun...supa i dag...jag sket i det, eftersom en av oss jobbar både lördag & söndag =)
Hehe fina penningar det =)
Skippar rödvinet i dag med...för jag e snäll och ska hämta Perra nere på byn när han kommer med bussen i natt...OM han kommer i natt vill säga...han brukar inte dyka upp förrän dagen efter så jag tror väl mer eller mindre inte på att han dyker upp i natt...har hört den förr om man säger som så haha!

I vilket fall jobb 13-16 både lördag och söndag =)
alldeles lagom=)

dagens middag var lite fusk..
Potatisbullar, stekt ägg & stekta tomathalvor=)
Funkade det med=)





Mamma vill att jag lägger upp bild på Tiger ihop med någon av de andra två.
Så hon kan se hur mycket han vuxit så här kommer 2st bilder =)





Kommentarer
Postat av: Annika

Det stämmer, hans tassar var så stora när han var liten att jag inte kunde tänka mig hur stor han ÄR...sååååå fin...

2010-10-29 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0