ORKAR INTE!



Neeeej i dag orkar jag verkligen inte jobba...
Vill ligga hemma, elda på rummet och bara ligga till sängs och sova/vila.
Känner mig inte alls pigg på jobb i dag.
Men men vad gör väl det, blir jobb ändå för plikten kallar=P

Senar ei dag blir det väl städa när man kommer hem, hinner ju inget nu för tiden, så ska försöka dammsuga (vilket vi säkert inte gjort på snart 3veckor...usch!)
Skura golv, plocka undan grejer, städa ur en del saker från Punes gamla rum....
Osv...men som sagt får se om vi hinner/orkar det...

Och ja...denna helgen blir både Perra & jag hemma, för det skall grejas en del med bilar och lite annat här hemma...

Vart vaken sen 5.30. inte de roligaste direkt...
Hade gärna gått upp i vart fall 1 timma senare, men så e de när man e snäll och skjutsar Perra ner på byn....
men ibland undrar man om det ens uppskattas...
I vart fall undrade jag de i går...
För blev lite irriterad över en sak...
Men men...


Nu e det högtid att göra sig redo för jobb...
Ha en br Dg gott folk=)



( Förra årets snökoja Perra gjorde till katterna)  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0