Plötsligt sjuk...



Blir en snabb blogg, sen vila på soffan och kanske kolla en Wallander film som kommer 19.30

I går åkte jag til Arbetsförmedlingen, på vägen började jag bara känan mig allmänt skum, hade i och för sig kännt mig lite hängig redan innan jobbet men trodde bara jag var trött.
Men från det att jag satt i bilen var till arbetsförmedlingen och sedan plockade upp Perra på jobbet...under den tiden...ja 1½-2 timmarna han jag börja känna mig riktigt dålig...

När jag kom hem var det sängläg som gällde.
Huvudvärk, muskelvärk, ont i hela kroppen, täppt i näsan, illamående & feber.
Helt plötsligt bara, somnade vid 17.30 vaknade strax innan 20 när Perra väckte mig och fråga om jag ville ha mat.
men ingen matlust bara illamåendet, men tryckte i mig lite mat, sen blev det sängen ock sova igen.

Vaknade vid 5 i morse av att kag höll på att svettas som en gris, inte alls mysigt.
Så stannade hemma från jobbet i dag....
Trist...men febern ville jag vila bort.

Minsta lilla ansträngning gör en bara helt slut.
Känner mig bättre dock.
Hoppas kunna jobba på torsdag i vart fall =)



Måste föresten säga GRATTIS till farsan!!!
En 6taggare fick han i skogen i dag =)
Så jag & Perra inväntar inbjudan hem till Kinna för en helg med finmiddag =)






Nu soffan!!
Ha en god afton gott folk!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Sötnos!! Hoppas vi syns snart :)

2010-10-12 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0