Söndag/sovmorgon/jobb



Vaknade 10.30 (som egentligen skulle vart 11.30 om man inte ställt om klocka =P )
Fast jag har faktiskt vaknat typ varje timma hela natten...varför vet jag inte, smått irriterande dock.
Kl 6 i morse for jag upp som ett skott av att en av katterna gjorde nåt på data bordet, typ lekte me något, som jag vakna av, jagade ner katter på nedervåningen soch slängde ut henne...
Suck aldrig konstant sömn från början till slut...mycket irriterande.

Jobbat i dag med, hade tänkt köpa de där skorna...men fördröjjde köpet ännu lite till...ville bara heeem.
Så nu sitter jag här framför burken...och tar de lugnt.
ska snart ge mig in på att laga lite mat, kokt potatis, tosk & äggsås blir det i dag!
Mums=)

Annars i afton händer nog inte mycket....lite film kanske?=)
Kollade ju Inception & The loved ones
Dom va helt ok men inget så där super mega bra...

I morgon är jag ledig =)
Ska bli riktigt jäkla skööönt!!!
Ska sova länge...eller näpp inte...ska vara på Grycksbo vårdcentral kl 9.30, ska till barnmorskan och få utskrivet nya p-piller...dessa jäkla piller...drygt.
Sen blir de nog falun och inhandla vitaminer & flourtabletter... men får se om jag orkar...
Perra å jag ska kanske till Elgiganten i morgon och kolla kyl & frys =) är sugna på att köpa ordentliga sådana=)

Jag vill faktiskt ha snä snart!!!
Är trött på allt gråa, trista & mörkret utanför, lite vit snö hade inte vart fel=)


Så här trevlig ser våran diskbänk ut just nu...
Så blir det när man ignen diskmaskin har och när båda jobbar och ingen har lust att diska efter sig...
När man är trött efter en hel dags jobb... usch!
Men det skall väl ordnas i dag tror jag...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni får invenstera i en diskmaskin =)

2010-10-31 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0