Sovmorgon/jobb



Riktigt skönt=)
vaknade dock första gången vid 3 i natt ingen Perra hade ringt, haha sa ju det han skulle komma hem i dag =P
Fast denna gången hade han inte skitit i att åka hem och dragit på annat utan denna gången va de ett missöde på pizzerian gjort att han & Reine missade bussen...

Somnade om efter det sen vakna jag kl 6 av att katterna va dryga så gick ner och slängde ut alla 3 =)
Sen sov jag till kl 11!
Skööönt =)
Liter efter 11.30 gjorde jag lunch då stövlade Perra in genom dörren =)
12.35 åkte jag till Sågmyra för 3timmars jobb på Scorett...13-16.

Köpte med mig godis ochså innan jag åkte hemmåt =)
I kväll ska jag dricka mig lite rödvin i vart fall eftersom de inte blev i går...

Ska og hoppa i duschen strax och sen käka lite..i form av mackor...
Som sagt efter förra inlägget, matinspirationen är i botten...


Ska prata med älskling & familjen där hemma hur julen skall planeras, hur Perra vill gö och vad Liikanen familjen skall göra i jul...
Chefen undrade om man kunde/ville jobba nåt i jul så ska kika på det hela hur detta årets jul blir...om det ens bli något sådant firande..


yeye nu dusch!
Hej hopp ha en trevlig kväll folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0