Trött/sliten...



Jo då jobbat på flitigt i dag packat upp massor med skor!!!
Attans vad trött/seg/sliten/slut jag är!
Och ryggen värker självklart...

Hade ingen lust alls att laga mat när jag kom hem så sa till Perra när han hämtade mig vid bussen att köra direkt till pizzerian.
Så det gjorde han, så dagens middag blev en halv pizza, resten blir lunch till i morgon.
Jobb igen 8.30 till ja någon gång senare =P

På lördag morgon går tåget och Perra & jag åker ner till mami & papi och hämtar min bil =)=)
Är jätte glad för det =)
Skall fira Helle lite med på lördag kvällen, några cider på det nog men ingen utgång, avrken råd eller lust till det.


Jag hoppas bilarna på gården försvinner snart det ser så tråkigt ut tycker jag...
har haft lite tankeverksamhet kring detta hur jag ska göra mig av med dom muhahaha!
Typ bränna upp skiten, eller fördela en massa delar och tjäna pengar på det =P


Längtar hemhem faktiskt, efter mami & papi!
Och alla djuren =)
Ska bli skönt att komma hemhem om bara för en dag då=)


TACK FÖRESTEN PAPPA FÖR ATT DU GREJAT MIN BIL!
Min pappa e bra han, min Volvo farsa han kan han =)


Nu ska jag kika Kungarna av Tylösand på tv3:play eftersom jag missade det i går.
Ännu värre är JAG MISSADE GREY`S ANATOMI som började igen  i går!
Inte bra!

Men men hej hopp!



Min pizza med stora klickar bearnaise på som bara väntade på att bli utspridda på pizzan =)
Mums säger jag =)



och Perras tacopizza som såg super god ut =)



Kommentarer
Postat av: Celia

Tacopizza, MUMS :D

2010-10-08 @ 12:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0