Tysklandstripp!!! =)



Jajjemen såg 3st älgar när jag körde hem.
Dom sprang över vägen och ställde sig att mumsa på ett äppleträd nära vägen så jag körde sakta sakta så jag kunde kika på dom =)
En ko och 2 kalvar =)

Har precis ätit..skall väl hoppa i duschen snart!
Skall slita med mig Perra också så han blir ren också och så kan skrubba min rygg =)

Ringde mamma innan bara tjöta lite, ska med Farsan ner till Tyskland snart och inhandla rödvin & en jäkla massa glögg är tanken =)
Hehe jag tackar inte nej till en Tysklandstripp=)
Blite väl lite annat också och inte bara glögg & vin =P


Näpp!
Nu duschen BUMS!
Sen ska vi kolla nya Predator filmen som vi fick av farsan i söndags innan vi stack =)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh älskar verkligen älgar,dom är så stora och söta :) synd att dom inte är tama hehe! vad kul med tyskland,har aldrig åkt dit men hade ju vart lätt värt att dra dit någon gång alltså...passat på att handla massa alko =)

2010-10-14 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0