Underskattat...



Ja de tycker jag blodpudding & potatisbullar är underskattat.
jag & älskling tycker det är himmlans gott, lite salt & peppar på potatisbullarna & lingon till blodpuddingen.
Mums=)
Det var dagens middag.
Min bils motorvärmare strejkar lite halvt...men Perra pilla bland sladdar så forhoppningsvis funkar det så att motorn & bilen är varm i morgonbitti när jag ska åka ner till bussen=)

Jobb, jobb & jobb, veckan lång, gött mos!
Och så arbetsintervju på torsdag.

Vi tror föresten att våran ena katt Smuts att hon är gravid, för jäklar vilken aptit hon har, plus hon börjar bli "gravid-tjock"=)
Så vi får väl se =)

Har föresten börjat komma in lite skor som faller en i smaken på Scorett.
få se om man gör något nytt inköp snart!
Ska nog beställa nya brallor av Malin (Kissin bombs clothing)
Känner att jag skulle behöva nya brallor=)

Lite nya brallor till alla nya skor =P


Fick en trevlig födelsedags-fest inbjudan på Facebooken förut som jag hoppas jag ska kunna vara deltagande i.
hade vart awsome=)

Nu ska jag greja lite på rummet tänkte kollat på CSI men orkar faktiskt inte =P
Blir nog att lägga sig snart, jag/vi var riktigt trötta i morse =P
ja så kan det gå =P



Kommentarer
Postat av: Celia

Men usch, blodpudding haha.

2010-10-19 @ 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0