Ett paket anlände=)



Snabba bud var det här, mina nageldekorationer jag vann på tradera kom med posten i dag!
Suveränt, super snabb leverrans =)

Här kommer lite bilder på mina nya tillgångar =P
Ska bli kul att spexa med det när jag har tid & har fixat nagellacks remover så jag kan ta bort de gamla lacket =P


Guld fjärilar =)


Blommor och frukter...


Lite "strass/kristaller" i olika färger, i "dropp" form =)


Stjärnor, hjärtan & blommor i olika färger =) 


Mer "strass/kristaller"


Sist men inte mist pärlor i olika färger =)




Alla 6 skarna med dekorationer =)
Kul =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh va roligt,och va mycket det var! Har du allt å pilla med ;)

2010-09-27 @ 15:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0