Good news!



Ja i dag fick jag höra riktigt goda nyheter!
Suveränt!
Det trodde man ju verkligen inte!
Fira på lördag då =P

Annars så i går efter vi hade handlat på Willys så kom jag på den smarta idén, jag hade verkligen noll lust att ställa mig och laga mat när jag kom hem.
Så det fick bli pizzerian vid Jet macken!
Dom är super där!
Stora pizzor med mycket ingredienter på pizzorna =)
man blir garanterat mätt =)




Suttit ute i solen en bra stund i dag med fick till o med lite färg =)
super skönt väder =)

Perra & jag ska ner till banken sen växla in lite mer pengar är ju SISTA dage som 50öringen kommer att gälla...så då e det smart att lägga in alla småslantar på kontot speciellt 50öringar, för i mone  dom inget värda =P
tror vi ska åka en sväng till Scorett sen så jag får köpt resten av mina undanlagda skor!

Kommer säkert ett 3:e inlägg i kväll i så fall med bilder på mina inköpta skor =)




Mina grabbar =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad var den bra nyheten då? :)

2010-09-30 @ 15:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0