Icke godkänd...



Bilen gick inte genom besiktningen i dag...tyvärr.
Men men det fixar fasan!
han e super!!!
Inge mega fel heller, och tur är ju det =)
Det löööser sig =)

I morgon kl 14 bär det av hem till kärleken & katterna.
Ska bli gött, men som alltid hade jag gärna stannat kvar här 1 eller 2 veckor till=P

Familjen kollar på Ullared...seeegt!
Inte hunnut med hälften man ville gjort när man var hemma, men så är det alltid =P
Jag hann i vart fall med att umgås med lilla mamma, 3rätters middag i borås, fest med John & träffa massa nytt kul folk =)
Gosa med alla djuren här hemma=)


Kommer säkert hemhem snart igen och hämtar en godkänd bil & träffar de folk som de inte blev av att man träffade denna gång.
Ena hälften var sjuk, andra hälften hörde man inte av eller att dom hade annat i kikarn...sen fanns det ju dom som inte ens hör av sig längre!
Men men what the fuck!


Jag hoppas lingeonen mognat så Perra & jag kan ge oss ut och plocka massa lingon =)
Kanske vi kan bege oss ut e skogen till helgen, fast på fredag e man uppbokad för fest, återseende med folket från butikssäljarutbildningen =)



Bild sen middagen med mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0