Kallt i kåken!!!!



Riktigt ruggigt, 17grader på tummet och säkert 2-4grader kallare på nedervåningen!
Fick inte igång någon brasa i kamin här på övervåningen, lönlöst!
Blev förbannad.

Men i spisen där nere tror jag att jag grejade det.
Men vad hjälper det, måste elda som en idiot i spisen där nere om det ska bli någorlunda varmt över allt...
Detta är nackdelen med ett gammalthus och ingen ordentlig värmekälla...
Elementen går på el...så vi försöker väl att inte sätta igång dom förrän vintern står utanför dörren, för räkningarna bli ju ganska höga med element av den sorten...

Men men man får pälsa på sig så man inte fryser.

Tacka vet jag mina underbara Canada snow tofflor!!!
Som jag köpte på Scorett, Dom gör så man verkligen itne fryser om fossingarna =)



Dom är super gosiga, varma & sköna =)



Lördagen var lugn, kollade Transformers, drack rödvin & gottade mig med popcorn =)
Tända ljus också :)
Riktigt mys.

Sen så när jag vaknade i går morse hade jag ont i nacken...
hade det hela dagen lång, kände mig bara allmänt vissen så jag var sängliggande nästan hela dagen i går faktiskt.
Ganska trist, men i dag kan man inte tro att nacken spökade i går, känner mig nästan som en ny människa.
Men med denna kyla i kåken tror jag nog att jag håller mig under en filt/täcke under större delen av dagen.











Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbigt att ha så kallt inomhus :S Men tofflorna ser görrsköna ut verkligen! http://stylebycamilla.blogg.se (ändra din länkining till min nya tack) puss

2010-09-27 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0