Lilla Tiger =)



jag sitter här vid dumburken med en liten Tiger i knät, han ligger där och spinner =)
Har har vart seg nästan hela dagen, men har för mig att Smuts & Basse sov en hel den när dom var små.
Fast när han väl leker då har han ordentligt fnatt =)

Han kommer nog bli en "mammedink" =)
Han förljer eftr mig nästan var jag än går, sen så skall han sova på mig helatiden, typ när jag kollar på tv å så.
som jag gjort till större delen i dag =)
Och smuts & Basse verkar som dom börjar vänja sig vid honom, och förstå att han bor här eftersom han är kvar varje gång de kommer hem =P
Dom fräser fortfarande år honom ibland men inte alls lika mycket som innan.



Jag tror jag ska pysa ner på nedervåningen zappa bland kanalerna och dricka upp resten av rödvinet =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt :) Längtar tills man får komma upp och hälsa på,hade vart jättekul och se hur ni har det! =)

2010-09-21 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0