RASTLÖÖÖÖÖÖÖS!



JAG HATAR att vara arbetslös, jag är trött på det vart de så jäkla många gånger, men jag såg en annons om serveringsjobb på bjursås Skicenter som jag nyss sökte, så vi får hålla tummarna, 5min med bil till jobbet som sagt inte fel alls, men inte för jag e speciellt sugen på jobba som servitis, men jag behöver jobb, om det så bata e nu under vintern.
Längesen jag jobbade med servering å så också vem vet man kanske tycker det e kul igen.
Tyckte ju de sög ett tag fast det hade ju i och för sig att göra med dåliga arbetsgivare att göra på slut spurten där...

Jag börjar få panik av att gå hemma, jag vet liksom inte längre vad jag ska göra om dagarna.
Man börjar nästan känna som att man håller på att komma in i nån höstdeprition, vilket jag inte hoppas jag orkar inte med sån skit nu!

Sen fatta jag mig intepå folk men dom mår väl inte heller toppen kanske?
Sen har jag erfarat att folk kan missuppfatta blogginlägg och tro det handlar om dom när det i själva verket handlar om något/någon helt annan, mén det är sånt man får ta tyvärr, tråkigt men sant, synd bara att dom tror att det är om dom och liksom är  putta på en för det.
Men men det löser sig... snart så.

Sitter och lyssnar på lite musik från förr...nostalgi.
Silverchair faktiskt hehe, lyssnade jag en del på förr.


För att inte göra hela inlägget till ett grått-trist-tycka-synd-om-sig-själv-inlägg

Så tänkte jag säga som så att på onsdag hämtar vi våran lille katt-hane =)
Vi har lite olika namnförslag men det senaste förslaget var Tiger så vi får väl se =)


I mon ska jag in till falun, till arbetsförmedlingen, och få påskrift på mitt försäkringskassepapper och så ska jag växla mina sparpengar =)


Har föresten vart snack om colombia hit & colombia dit.
jag har nästan börjat fundera på att ta spanska lektioner och slösa mina sista sparpengar och sticka till hemlandet nästa år med Patrick.
jag känner att det skulle behövas.
Men jag vet inte får se...
Om inte Colombia så skulle en utlandsresa inte vara fel, vart som hellst, gärna 2veckor eller längre.
Bara bort från gråa trista sverige, till värme, palmer, havet =)

ja drömma kan man ju =)

nog för i dag, för i dag ahr bara vart en skit dag.
ursäkta gott folk.
vi får hoppas morgondagen ser ljusare ut =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tråkigt att det inte finns så mycket jobb för dej,kan förstå att det inte är roligt att gå hemma på dagarna om man inte vill det. :/ haha silverchair ju,har helt och hållet glömt av dom! måste in på youtube nu å lyssna haha ;P jag tycker du lätt skall spara pengar till en columbiaresa,måste vara jättehäftigt att åka till sitt hemland ju. fast det måste vara väldigt dyrt att åka dit va? det är ju så långt bort. fast vill du bara komma iväg till solen är en sista minuten väldigt billigt annars. jag tänker på dej skall du veta,och längtar tills nästa gån vi ses! puss å kram

2010-09-13 @ 21:18:01
Postat av: Camilla

haha just det ja dom,kolla precis silverchair på youtube! haha kom ihåg att jag tyckte sångaren var as-snygg :P haha kommer du ihåg hur vi dregla åt han i bomfunk mcs videon?? vi kunde se den videon tusen gånger om verkligen!

2010-09-13 @ 21:20:04
Postat av: Camilla

Jo resa är ju alltid jättekul! Jag & Anton har redan beställt en resa till Egypten i Februari för att fira vår 6årsdag :)

2010-09-14 @ 07:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0