Rösta?



Här blev det inget röstat för min del, röstade inte sist det var val heller.
Jag vill inte rösta fel och sen att jag inte är det minsta insatt i detta med att rösta gör att jag inte vet ett skit om något parti, vad dom står för eller vad dom innebär.
Så jag struntar i det faktiskt, för jag orkar faktiskt inte ödsla energi på att ta reda på vad diverse partier står för, vad dom förespråkar osv... finns så många andra som vet vad alla partier och sånt står för, jag är inte på läst och kommer aldrig bli.

Skulle jag vart på läst & intresserad hade jag ändå inte kunnat bestämma mig säkert.
Sen om folk blir upprörda för att man inte röstar varsågoda!
Så ligger det till, Perra var duktig och röstade medans jag lät bli.


På tal om något helt annat =)
Det går bättre & bättre här hemma med lille Tiger=)
Och han är en riktig tuffing =)
Smuts & Basse börjar acceptera honom mer och mer =)
Å han är ju så söööt=)

Gjorde "mommo-köttfärssås" till middag =) Perra vart nöjdast över det!
Han älskar verkligen det =)







Kommentarer
Postat av: Celia

Men varför läste du inte på en snabbis innan? Tog ett test och så :)

2010-09-19 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0