Skoooor!



I dag har jag shoppat mina sista dojjor på Scorett.
Men som tur är, än är jag inte fattig, och tur är väl det för på lördag är det som sagt Rättviksmarknad.

Här är inköpen för dagen =P



Ett par riktigt snygga vinter skor =)


Ett par såna här IGEN eftersom någon/några lyckats
Förstöra mina tidigare på en fest!


Tuffa ballerinor.


Super snygga "kork/kilklackar" från Replay!


Söt/fula typ ballerinor, (jag lovar dom sitter inte som bananer på fötterna, haha)




dagens inköp =P





Kommentarer
Postat av: Annika

Jag älskar kängorna, dom ser ut att ha ramlat in i 2000-talet från 1940-talet.Näää, jag var ju inte född då men tycker så mycket om 40-tals kläder.

Å dom där bananerna får du allt ta på dig på fötterna och visa innan jag tror dig......

2010-09-30 @ 18:41:59
Postat av: Camilla

Snygga skor du,och många =)

2010-09-30 @ 19:09:33
Postat av: Celia

Dom första skorna var skitsnygga!

Va mycket skor :P

2010-10-01 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0