Tacoooo! =)


Gick till bussen, åkte till stan, hoppade av bussen vid närmsta hållplats åt Willys-hållet, traskade till Willys, skulle handla ingredienter till vår lilla taco middag =)
Perra slutade kl 16 och då var jag redan i affären så vi träffade inne vid taco-tillbehörs hyllorna...sååå romantiskt, haha skämt å sido=)
men vi plockade ner de vi behövde och gick och betalade.
Sen hem och göra mat med samma.
Taco-färs, hemma gjord guacamole, gurka, tomat, sallad, lök paprika, jalapeños, ost, hot salsasås, tortillabröd & 2olika sorters chips=)
Och coca cola till det!
Fantatiskt! Mums!








jag vet min mobil kamera suger haha!



Såg föresten en jätte fin räv näe vi åkte sista backen hem, den satt vid vägkanten, så vi saktade in och stannade, den var knappt rädd, såg ut som om den letade efetr något i diket, sen sprang den över till andra sidan vägen och ner i det diket, så sträckte den på sig över dikes kanten och tittade på oss=)
och traskade in i skogen sen =)
Så söööööt =)
Fick ingen bra bild ett sånt tillfälle skulle man haft en fet systemkamera och vara på hugget =p
fick en skymt av den med mobilkameran när den sprang över vägen i vart fall=)





 

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: Hej, använder en bra under/primer ^_^

det är Makeup stores Studio foundation ultra...det är ju egentligen ingen primer de har u en annan....men enligt mig är denna bättre...sen så använde jag även Hightech ligtherna :) sen så trycker jag in skuggorna innan jag börjar att tona ut :)

2010-09-09 @ 20:55:28
Postat av: Camilla

haha,träffas vid tacoshyllorna...ni skulle gjort det klassiska med att både tar tag i samma tacokrydda...händerna snuddar vid varandra och era ögon mötts i slomotion haha,kärlek vid första ögonkast ;P Åhh,har nog aldrig sett en vild räv innan..ball :) Puss å Kram

2010-09-09 @ 21:11:58
Postat av: Celia

Oh vad alla äter tacos denna helg. Vill också ha :(

2010-09-10 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0