Undkom bakfyllan =)



Ingen bakfylla i dag, gårdagen var riiiktigt lyckad, först god 3rätters middag med mammsen =)
Suverän mat fakitiskt och ganska givmilt med vinet =)

Sen var mamma så snäll och körde mig ända till Fjärås efter vi vart i Borås, party hemma hos Johns tjej Cissi!
Många trevliga människor och några kände man igen sen nån gång tidigare, fast för många år sen hehe.
Blev att jag & 3 grabbar (2st Daniel & 1st John) satt uppe till typ 4 tjötade, lyssnade mysik och hade riktigt trevligt!

sovit knappt 1 timma i natt skulle jag tro, vart täppt som tusan i näsan så var tvungen att andas genom munnen....då kan man int esova...inte jag i vart fall=P
Och hemma hos Cissi var allt vad papper heter slut....typiskt.
Hur som haver tog 8.30 bussen från Fjäråt till kungsbacka sen tåget vidare till Götet och Bussen hem till kinna.
10.30 var jag hemma mycket skönt.
Så nu har jag hela dagen på mig att...inte göra något speciellt haha!





Kommentarer
Postat av: Celia

Krya på dig :D

2010-09-05 @ 12:43:55
Postat av: Camilla

Vad roligt att du vart på fest :) Hoppas du har haft det riktigt roligt då! Så jobbigt att vara förkyld med rinnig näsa,krya på dej allt. Många kramar

2010-09-05 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0