Cider= Äckligt?



Ja vad har hänt, jag som vart ciderns drottning!!!
Alltid cider, i olika smaker & procent!?

Inte druckit cider sen jag mådde dåligt efter 4st.
och sen så bara tanken på cider har äcklat mig...
Sen så nu i afton tänkte jag smaka cider, började med sommarcider jordgubb/kiwi= äcklig
Sen Jordgubb/lime= äcklig
Päron= också äcklig!

Vad har hänt????
Klarar inte av att dricka det...
tycker de smakar för jäkligt!!!
och jag som sammanlagt har kanske 2-2½flak cider, haha vad skall jag göra med allt?=P

Tråkigt att man inte gillar det!
och dom ciderna jag smakade hällde jag ut efetr 1 klunk!
Mycket illa!


Nog om Cider!
Nu skall jag kolla Beck på Canal+

Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har verkligen fattat tycke för vin =) Men cider är ritkit gott med tycker jag,en iskall cider en varm sommardag är suuupergott ju =)

2011-04-02 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0