Fin räddning!



Eller inte.




Fredag och det skall bara bli mys med älskling och varsin ostbågspåse!
Film blir det garanterat och har inte allt bubbel gått ur andra halvan av Asti flaskan skall jag dricka upp den i afton också=)

Jobb hela helgen, inte ledig förrän på onsdag.
Men de blir nog bra det =)
Berättade för Chefen på Twilfit att jag skall få fast jobb i maj och inte blir kvar, hon blev glad för min skull jätte kul=)
Och när jag ringde min arbetsförmedlare i morse med beskedet om fast jobb hon höll ju på att smälla av, aldrig vart med om att någon från arbetsförmedlingen ger mig så mycket beröm.
Speciellt med tanke på hur hon agerat innan?
Som värsta kärringen, plus min mycket otrevliga attityd hehe.
Ja glad blev hon, kanske extra glad vid tanken att hon slipper mig och mitt klagande på deras såkallade utbildningar osv =P

Nu skiter jag i detta!
Skall ner och tillbringa större delen av kvällen på soffan i sällkap av käraste & min ostgågspåse =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0