Gråmulen måndag.



Men inget regn än i vart fall.
Jobb 12-15 så tar jag simmningen efter jobbet idag istället för innan.
Tog mig en välbehövd "sovmorgon" sov till kl 9.

På mitt förra inlägg fick jag en söt kommentar av Annie.
Saknar den bruden längesen nu, ett år sen man sågs snart, fy tusan hur kan tiden glida förbi så attans fort?

jag håller för övrigt fortfarande på och funderar över födelsedagen, ju mer jag tänker desto mer funderar jag på att skita i att åka hem, så man ska slippa "ursäkter från alla olika håll" som alltid.
Men jag vet inte än, vill ju fira ihop med mamma.
Och festen får ju bli av längre fram i sommar om de finns tid till det...

Ja vi får se helt enkelt.

Puh nu e jag mätt i vart fall käkat 4 rostmackor med ost på & druckit en banan-smoothie & ett glas vatten, stadig frukost eller?=P

Nu skall här kladdas på lite smink & så skall man hitta lämpliga kläder till jobbet också=P




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kommer iallafall om du kommer ner :) Är ju valborg på Lördagen och har planer för den kvällen med på SÖndagen kommer jag gärna upp såklart!! :) Finns säkert fler som vill komma skall du se!

2011-04-04 @ 10:13:30
Postat av: Annie

Söt du är!

Men det ÄR alldeles för längesen, så jag tycker allt att du ska fira här nere hurru ;) Bokar du Lisa i förväg så kan säkert hon också (annars kanske hon jobbar)!

Ha en bra dag på jobb!

2011-04-04 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0