Hälsokoll =)



Fullspäckad dag i dag också, vaknade 5.50 av väckarklockan, och kunde verkligen inte somna om det kändes omöjligt, så efter Perra åkt till jobbet vid 6.30 så gick jag upp, käkade lite frukost, satt vid datan lite och bestämde mig för att dra iväg & simma kl 8.
Så det gjorde jag, efter simningen traskade jag ner till Faluhälsan så jag var där strax innan kl 10.
Kl 10 hade jag tid för hälsokollen.

Blev pisseprov, stick i fingret, mäta längd, kolla vikt, syn & hörsel.
Sen när jag va klar med alla testen och skrivit i lite papper så åkte jag rulltrappan ner och slängde in mina grejer på jobbet (Twilfit) kring kl 11 och sedan "rusade" jag vidare.
Gick till Falu lasarett, där blodprov skulle göras.
Sen tillbaka till jobbet och jobba 12-15

Väl hemma blev det softa en lite stund vid datan och sen vart det matlagning.
Så nu har denna dagen gått, och den gick sju helsikes fort =P

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 21 så jag kan kolla Grey´s, sen blir det sängen och sova, känner mig helt slut =)
Händelserik dag i vart fall och jag e helt slut =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0