Hälsokoll=)



Skit!!!!
hade skrivit ett så bra inlägg å så krångla datan och så försvann allt haha!
jag älskar verkligen när de blir så...
Eller inte!

Personalchefen från Förlagsystem ringde nyss!
nästa onsdag skulle hon boka in hälsokoll för mig, så då ska man på sånt =P
Spännande!

Sen efter hälsokollen så blir de väl skriva papper några dagar senare också verkar det som, och så blir det jobb start antingen alldeles i slutet av denna månaden eller i början av maj=)
Inget riktigt spikat än =)

Jag ser verkligen fram emot att få ett fast jobb!
Knega 5dar i veckan som alla andra =)

Till slut efter många säsongsjobb/tillfälligajobb/extrajobb fick jag mig ett riktigt jobb.
Så som jag kämpat för att få ett fast jobb sen dag 1 när man skrev in sig på arbetsförmedlingen.

Och så har man ju hamnat där allt eftersom de jobben man haft inte behövt en mer.
Jag har då ivart fall inte vart den som bara suttit och tagit emot det jäkla aktivitetsstödet och nöjt mig med det, jag har verkligen sökt efter jobb och kämpat för att hitta och bli antagen till något ställe där man får stanna mer än bara några månader =)

Men nu jäklar, jag ser fram emot att få vara med från början med deras nystartade lager osv.
Det skall verkligen bli spännande!


Vädret ute är strålande, det var de inte i morse då regnade det, emn nu e de inte ett moln på himmelen och solen skiner!=)
Dock verkar de blåsa lite...


Uppdaterar bloggen med ännu en bild =)
Från i förrgår när jag va på Twilfit =P








Kommentarer
Postat av: pune

kan du inte lägga in ett gott ord åt mig, mitt jobb lägger ner i september typ! Grattis till dig också

2011-04-06 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0