Härlig afton!



Ja shit vad jag bloggar idag =)
Mer än på länge=)
Perra e iväg med Micke på nåt, vet inte vad...men de tog med traktos & morotsåg.
Jag sitter här hema ensam, och har hällt upp mitt första glas Solbacka körsbärsvin =)
Det är ju så fantastiskt=)
Riktigt gott, och flaskan har legat i frysen så de e ju kallt och svalkande=)
Till o med frost på flaskan nu när den stått framme en stund =P

Pratade med Obbe innan, mycket trevligt=)
Va längesen vi hördes av.
Sen så ringde min lilla pappa, lika trevligt det.
Hade lite funderingar angående bilen, och fick lite tips=)
Så nu vet jag vad jag skall hålla utkik efter=)
Riktigt super bra med en papps som är så duktig med bilar =)
tack pappa!!! =)

Tror jag skall fylla skålen med chips och kolla film =)
Och dricka mitt vin =)
Bara gotta mig och må bra =)
E ju ledig i mon =)

jag tror de blir grillning i mon också, de hade ju suttit super fint tycker jag =)
Det skall nog gå att fixa =)
Plus att "ögonfransson" skall dyka upp i byn i mon =)
Så då e ju tillfället för grillning givet tycker jag =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0