Va e de för fel på folk här!?



Jepp helt okey dag.
Var och jobbade på gamla goa Scorett idag =)
Riktigt nice att träffa Anette idag, de va längesen sist nu.
Får hoppas de blir party till kommande helg med Ana & Anette=)
Skulle ju vara awsome =)

Dagen idag gick bra, dock var man ju ovan vid kassan så de tog ett litet tag innan man kom ihåg hur det funka=P
Twilfit & Scoretts kassa e ju totalt olika varandra =P

Blir jobb ända till torsdag, så måndag, tisdag & torsdag på Twilfit och onsdagen på Scorett igen=)
Jag behöver vårskor, så funderar på om jag skall åka till Scorett i mon och kolla skor?
Behöver ordentliga skor att gå i, plus lite tunnare & skönare skor också, nu när de går mot varmare tider =)
har slängt ett öga på några par jag tror jag e sugen på =)
Några ballerina & nåt par skate dojjor=)

Ensam hemma i går kväll, för Perra & reine drog till stan för att fira Reines & dannes födelsedag hemma hos danne.
Kollade Braveheart helt klart en av mina absoluta favorit filmer =)
Sen så satt jag lite vid datan också.





Helt ärligt ibland undrar jag vart tusan jag hamnat, i nåt jäkla "rasis/nazisttlän"???
Folk verkar ju "flirta" högt och lågt med hitler.

Här uppe gillar folk att heila och måla/raka hitler mustach, det tycker dom e kul och tufft.
Det gillar dom att flagga med, hellst på fyllan & på fest.
Och gärna lägga ut bilder på FB/bilddagboken också...
Jag e bara så trött på det!
De e fan inge kul!
Fattar inte de roliga i det hela?
Inte konstigt man undrar vart man hamnat å vad de e för folk kring en, och vad de e för folk dessa umgås med?


Finns en insident som hände här hemma en gång när det var efterfest i kåken förra vinmtern, en dumjävel som kom upp på rummet när vi andra försökte sova och ställde sig framför sängen och försökte få Perra att köra honom till bussen eller Falun, när jag sa att "här kör ingen någonstans du får gå" då fick jag ett "heil hitler rakt i nyllet" och fick även höra att jag va en jävla fitta när han l'mnade rummet...

Hade det inte vart som så att jag sover så gott som naken så ångrar jag fan att jag inte gav den jäkeln på käften och kastade ut honom.
Lätt att vara efterklok!
Senare, säkert ½år senare bad denne fan om ursäkt på P&L, vilket jag inte godtog, då blev han förbannad för att jag inte godtog ursäkten då va man en idiot!

Jag undrar vem de e som e en idiot?


Nja jag veti tusan alltså...
Känns så jäkla skum för har inte vart med om dess like, ingen hemhemma håller på så här.
Aldrig sett någon polare som heilar, och sånt skit, eller målar "låtsas hitler mustacher och tror det är kul".
Aldrig ens att hitler vart samtalsämne i min umgänges krets för de verkar inte va nåt som folk här hemma bryr sig om att prata om.
Utan vi umgås pratar & fular oss på andra sätt utan heila måla hitler-mustach.

Jaja nog om detta, tycker bara det verkar helt korkat.




Valborgs firande skall planeras fyller ju år på måndagen där efter valborgshelgen, tänkte att det hade vart kul att hitta på nåt trevligt med Älskling, Anna & Kim=)
Så får se vad vi kan koka ihop för skoj=)



"Här om dagen när Perra åkte sin fula "moto-psykel" =)
Ett ordentligt vårtecken =P



Kommentarer
Postat av: Camilla

Neej va jobbigt,jag verkligen HATAR när folk är sådana...jag tar verkligen illa upp och som du säger att här har man ju inte vart med om att folk hållit på så liksom,man vet ju att det inte är okej och att det inte är något roligt "skämt" heller,är det vänner till er som håller på så eller är det vänners vänner kanske?



Åhhhhh va jag saknar dig Maizis!!!! :)

2011-04-17 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0