Hemhem längtan!



Ja just idag!
Nog för att jag saknar familjen lite hela tiden!
Men just en sån här dag saknar jag mina goa vänner.

Så var denna dagen förstörd!





Hade det funnits tid hade jag satt mig i bilen och åkt ner över nu bums med en gång!
Jag känner lite abstinens efter MINA nära och kära.
Men vi skall väl komma iväg ner över i sin om tid.

Får hoppas man är ledig något i sommar (hoppas kan man ju) så man kan bjuda till fest med de bästa!
För de va bra jäkla längesen.

Nog med detta inlägget, jag skall ut i solen en stund och gotta mig.
för vädret e det absolut inge fel på, det kan kanske hålla mitt humör uppe en liten aning.

Här kommer en bild på Basse när hon låg i skuggan och svalkade sig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0