Hurtig morgon=)



Kom in från en härlig morgonpromenad för en lite stundsen.
Gick upp samtidigt som Perra, borde egentligen gjort de i går med =P
Måste ju börja vänja mig vid att gå upp tidigare=P
Nu när arbetsdagarna blir 7-15.30 =)
Fast skall nog inte vara några problem, brukar ju trots allt kunna vara ganska pigg redan när Perra går upp så det ska nog bli bra det här=)


Skön promenad i de vackra och varma vår vädret=)

Jobb 12-15, sen skall jag gå till Rusta och köpa en till transportbur till katterna, efetrsom både Smuts & Basse skall "steriliseras" på måndag.
Så kan ju ara skönt för dom att ha varsin bur att vila sig i tills Perra hämtar dom efter jobbet.

OM vi med båda katterna till veterinären vill säga, dom e ju ute så mycket nu plus att ibland e dom borta 2-3dagar i sträck, så har faktiskt ringt veterinären om det för att fråga om man blir skyldig att betala massa pengar om man inte får emd sig den ena katten...
Kan ju inte tvinga dom att vara inne 1 vecka innan heller, dom skulle ju blir helt galna av att gå inne...
Ja vi får se vad som händer då...

Nu skall jag ut i bilen hämta in alla cd-skivor som ligger där och sortera dom med rätt skiva här inne.
För min cdspelare på bilen har ju självfallet börjat strejka så det går inte att sätta i någon skiva.
Så jag får leva med att lyssna på "Rockklassiker" fram tills jag orkar köpa min en ny cdspelare =P

Det var allt för tillfället.
Nu skall jag fördriva tid fram till ca kl 11.10, då är det dags för promenad nr 2 ner till bussen =P


Hej hopp ha en bra dag!
Jag tor detta blir en bra dag/kväll, med grillning lite alkohol & trevligt sällskap=)


Lite bilder:


Här om dagen hittade jag detta på Willys!
Så jäkla gött!
En finsk påsktradition=)


Nu är det fullt med vitsippor ute i naturen=)
våååår=)


Här har Perra grejat iordning ett litet land där vi kan så/plantera lite grönsaker=)
Rabarber plantorna vi fick ta utav Marie & Micke förra sommarn trivdes bra och nu växer dom som ogräs=)
Snart dags för rabarberpaj kanske=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, då får vi nog rabarberpaj till helgen.

Ses på fredag kväll!!!!!!!!



2011-04-29 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0