Kanon dag!



Satan vad varmt det vart idag!
Inte sol helatiden men luften har vart varm ändå=)
Men när solen väl kikat fram måste det vart kring +20grader idag!
Gick från stan till simhallen, och jag fick minsann ta av mig jackan och nästan så att jag tänkte gå i linne =P

Såg en snubbe som avr ute i shorts, så varmt har de då vart=)
Just nu är det +16grader ute säger temometern, härligt +16grader och klockan e över 17, sweet =)

Perra & jag ska väl åka med Jonas in till Falun om ett tag, han skulle en sväng till Siba så då kom jag på den smarta idén att dom akn droppa mig på stan sen till kl 19 då min spanska börjar =)

Och inte hunnit med nåt plugg...
Näst sista gången på kursen i dag dessutom, vet inte om jag ska gå en fortsättningkurs riktigt än...så här direkt efter...
Får öva på de som man redan har gjort på denna kursen.
Så man får det att gå in.
Äsch jag vet inte.

Jobb på Twilfit i mon igen då=)
Få se om man simmar innan eller efter jobbet i mon då...

Fick mina deklarationspapper idag.
Får tillbaka nästan 2000kr på skatten, inte fel alls, kanske inte jätte mycket, men hellre de än betala.

När vi ändå e in på siba så skall jag kika på objektiiiiv till kameran=)=)


Nene nu skall jag avlägsna mig och se om vi skall åka om ett litet tag =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0