LÅNG fredag.



Det har det verkligen vart, blev väckt av tiger 3.30 i morse, kl 4.30 hade jag tröttnat på att han hoppa upp & ner i sängen så då gick jag enr på toa & släppte ut lillen.

Lade mig igen och vaknade väl varje halvtimme fram till kl 8, då var det omöjligt att sova så då gick jag upp, Perra stack till Kingelbo medans jag stannade hemma och njöt av min lediga dag, vid 11tiden åkte jag till Sågmyra, skulle handla Perras favorit godis & göra honom ett påskägg, men Godisbritta öppnade inte förrän kl 12 så hade dö-tid i 1 timme, gick in på Scorette och plockade på mif 3-4par skor jag tänker köpa när resten av lönen dyker upp på kontot nästa vecka.
Sen tog jag en sväng till Lager157 och där fick jag köpt mig ett par lila brallor...

Sen väl hemma igen så käkade jag potatisbullar till lunch, och när jag satt där på trappen kom Perra körandes, så bestämde mig för att hänga med till Kingelbo.
Där hade dom lassat samman en jäkla massa kvistar & ris, så blev en "sista april brasa" lite tidigare.
Och där efter grillning,riktigt nice =)
Gott var det & mätt blev man =)

Just de innan vi åkte mot Kingelbo, lassade Perra i lite skräp i bilen, då rasslade det till vid trappen och ut från en lövhöög sprang en stor sork!
Vilken annan tjej som hellst skulle väl skrika i högansky...
Jag utbrast:

"Jääävlar, älskling kolla vilken stor sork"

Och då säger Perra:

"Ska du inte ta kort då?"

Så jag kutade in och gämtade kamera och tog kort på den lille krabaten.
Antar att han var arg och visade sina gula gnagar tänder, men vem vet kanske han bara log mot kameran?=P









Nog bloggat för idag blir tv och sen sova, jobb 11-14 i mon=)
Skönt med så få timmar, men man vill ju hellst vara ute i solen hela dagen i mon med =P
Har fått ordentligt med sol idag, dock mår huvudet inte jätte bra efter att suttit med solen i ansiktet hela dagen.
Men men det är ju klart värt solbrännan =P







Kommentarer
Postat av: Beccis

Vilken skön sork. Ser lite arg men ändå posande ut inför kameratillfället. :P

2011-04-26 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0