Ledig dag =)



Idag är det min lediga dag =)
jag som tänkte ta sovmorgon til minst kl 9.
Haha det gick väl så där... hade redan svårt att somna om vid kl 6 när Perra gick upp, men lyckades somna, sen vaknade jag vid 7.30 och halvsov till å ifrån till 8.
Då gav jag hupp mitt hopp om en lång sovmorgon.

Åkte till simhallen vid kl 10.
Så simmning är avklarad idag!
Och har nyss käkat lite mat.
Stekte upp den sista kycklingen som jag tog fram från frysen igår.

Tänkte ha det till pasta sallad i efetrmiddag men vi får se hur de blir med det.
Kokade pasta, sen när pastan var kokt / kycklingen stekt hystade jag i lite av båda i en liten stekpanna och på med lite grädde och kryddor, och tada!
Lunchen fixad på 3 min (om man bortser från pastan man kokade & kycklingen man stekte.)
Hade kyckling och pasta vart klart sen i går eller nåt hade min lunch vart klar i ett nafs, ca 3min =P

När jag kom till Korsvägen här i Bjurs efter jag vart iväg å simmat så traskade jag över vägen och in på "bilisten" och köpte mig en glass!
Gick tillbaka över till andra sidan, satte mig i bilen, lyssnade på musik och satt med dörren öppen och njöt av min glass=)
Härlig vårvärme=)
Kändes riktigt gött!
Och glassen satt riktigt fint =)

Jobb hela helgen då, i morgon Twilfit & på söndag Scorett.
Snart är de inte så mycket mer helg jobb, ska bli skönt ett tag framöver faktiskt.
Då snart 1½månads helger har inneburit jobb.
Så skönt med ett litet brejk =)
Visst de e fina pengar men man kan inte med att jobba varje helg även om man så vill=P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0