Mycket grillning =)



Skärtorsdagen vart det grillning Innan Perra stack till kingelbo med Micke för att fixa iordning med alla kvistar och ris till brasan som skulle eldas på långfredagn =)

På långfredan stack Perra till Kingelbo igen med Rappfamiljen, jag åkte till Sågmyra köpte mig brallor, lade undan skor på Scorett & köpte påskgodis till Perras påskägg, sen när ajg kom hem igen kom Perra efter en stund då hakade jag på till Kingelbo då brasan var igång och grillning väntade, mycket gott & trevligt =)

Lördagen jobbade jag 11-14, sen bar det av hem käkade resterna sen grillningen dagen innan, sen åkte Perra med Pune till Leksand eftersom dom skulle på fest...
Jag fick stanna hemma och bara ta de lugnt, på söndags morgonen ringde Perra så jag hämtade honom i Leksan.
Sen fick Perra samtal från Mats, grillning planerades, och vi åkte till Falun & Ica Maxi och köpte lite grejer att grilla plus en grill=)

Sen på dagen började folket dyka upp, blev en mycket trevlig kväll med gott grillat & super gott sällskap=)
Gårdagen var seg och bakis för min del, fattar inte hur jag alltid blir sådär bakis, men framåt dagen hade det gått över då var det steka i solen resten av dagen=)
Medans Perra grävde grönsaksland =P

Frammåt 17 tiden kom Fransson förbi, slappade och kollade på7höll Perra sällskap när jan grävde och hade sig, sen vi 19 tiden var det Pizza på menyn =)

Sen stack grabbarna till Reines mor eftersom Reine va i byn, jag stannade hemma och glodde film =)


I dag käenr jag mig ganska seg, fast kan bero på att jag börjar känna mig ganska förkyld, Perra har legat och hostat hela natten, och med råga på det var de +25 grader på rummet, varmt som tusan så tack vare det sov man också dåligt.

Jaja, skall göra mig i ordning lite, sen så blir det jobb 12-15.

hej hopp!
tack för en bra påsk helg=)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0