Oengagerad!



Jo i kväll e de spanska idag ska jag inte missa, nu e de ju på rätt dag i vart fall...
2gånger kvar, har inte pluggat ett skit, bara helt tappat motivationen till det.
Plus jag å plugg har aldrig gått hand i hand, sen så tycker jag som innan att spanska e lite krångligt...
Fan så typiskt mig.
Men men så e det... alltid haft svårt att lära in grejer i skolan osv.

Skall snart iväg till Falun, lämna in försäkringskasse papprena ochs en simmning =)
Det är jag duktig med i vart fall =)


Dagens smink (vet bilden e inte den bästa)
Men det bliv svart sotning med lite inslag av lila =)


jaja nu får jag skynda mig att bli klar=)


hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Annika

Kämpa på med spanskan, du vet, jag kan inte lära in spanska till nästa vår...där finns ingen plats längre för nya saker...kommer bara ihåg: el pasaporte por favor....habla espaniol....muy bien...det hamnar vi inte i Colombia med...

Puss

2011-04-11 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0