Pirrigt & nervöst!



I dag skall jag ha öppning och stängning alldeles på egenhand!
Är faktiskt nervös som tusan!
Har aldrig vart med och öppnat stängt, utan vi har bara pratat igenom det, så pirrigt är det.
Jobba helt på egenhand 12-16.

Vädret är skit trist ute, grått, tät dimma och regn...
Inte de bästa vädret.
så antar att de komemr bli lugnt på shoppingfronten...eller?
Ja vi får se, skall tydligen va väldigt lugnt på söndagar så vi får väl se.
Hade vart skönt på ett sätt eftersom detta är första gången jag ska klara mig helt på egen hand, men sen blir d eju långtråkigt utan något att göra...
Ja vi får se helt enkelt.

Skall simma innan jobbet i dag med.
Blir bil in till Falun i dag, hade tänkt ta bussen men bussen passar inte med tiden då jag slutar & ska hem tyvärr.
Så får bli bil.

Vaknade 35min innan min klocka skulle ringt nu i morse, kände mig riktigt utvilad & pigg kl 8 när jag vaknade =)

Skall väcka Perra innan jag sticker, ska väl åka om en liten stund =)


Göra sig redo för att sticka nu i vart fall, hej då gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0