Strålande!


Väder ute! Oja!
Och varmt är det!
Precis hängt upp en maskin tvätt och satt på en till.
Skall nog be Perra ställa ut torkstället igen, tror nog man akn börja torka kläderna ute om dagarna om det e så här fint väder=)

Skall vika ren tvätt halva min garderob ligger ren på, min "skattkista"...så de e väl så dags att plocka in allt?
Skall kolla igenom lite kläder som ligegr nerpackat i ena garderoben, och plocka fram lite vår/sommarkläder.
Känns som om de kan va en bra idé =)

Va på akupunkturen i dag, det gick bra, höll på att somna som alltid när jag ligger på den där britsen =P
Efter det satt jag ute i solen ock smsade med HellePelle innan jag stack och jobbade mellan 11-14.

Känner stort sug efter diverse olika pastasallader nu när de börjar bli varmt å gött, och för att inte tala om all grillning jag e sugen på?=P



Nog om detta nu greja garderob =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0