Avkoppling & slappa.



Verkligen behövligt att komma hem till Kinna=)
Har bara tagit det lugnt och slappat hela gårdagen & hela dagen idag.
Helt klart behövligt, efter jäkligt mycket stress och övertid på jobbet, känner verkligen att jag behövde ett break...
Har har riktigt dåligt med ork hemma, för på helgerna har det mest blivit att göra de saker man inte hunnit göra om veckorna, typ städa, diska, dammsuga laga mat osv.
Man e ju helt slut om helgerna...

Skulle väl sällskapat kusinen & hennes tjejkompisar ute i stugan i går å druckit lite cider med dom, men blev inte av... lika bra de kanske=)

Mamma & Pappa har åkt till båten, dom ska ju på kryssning, dom komemr hem på morgonen/förmiddagen på tisdag.
Så jag e häst, hund, katt & barnvakt åt A.

Fast nu ska jag klä på mig och åka ner till resecentrum i kinna och hämta mormor som kommer hit=)
Myyyys =)
Blir nog lite glögg med mormor sen =)




Bild jag tog när jag kom till götet.
Fin bild på Göteborgshjulet =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0