Ganska bra dag =)



Ja faktiskt, kom dock ner till en stank av fylla, Perra hade lagt sig nere på soffan under natten, och ja det stank då bakfylla på nedervåningen.
Åt mig en banan till frukost hade tänkt simma, men icke parkeringarna var fullsmockade då det verkade va nån tillställning på Lugnet, så jag sket i det åkte ner på stan och gick där en sväng, köpte mig en ögonskugg-palett, med massa fina skimmrande färger=)
Sen sprang jag in på make up store, inhandlade rengöring till mina sminkpenslar, sen köpte jag även ett slags "lim" som gör att glitter fäster bra=)
Så nu kan man ju börja använda allt fint glitter till fest som bara legat i min sminklåda utan att komma till användning=(

Även fått hem mina 4st filter jag beställt till kameran=) sweet=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0