Slut!



JAA det är jag verkligen, helt slut i kropp & själ.
De senaste 2 månaderna på jobbet har vart tuffa, övertid efter övertid efter övertid.
Stress och mer press ju närmre jul man kommer, nu är stressigt som fan jag e så stressad om dagarna att ajg snart inte längre kan äta ett mål mat i lugn & ro, jag slänger i mig käk på jobbet och hemma på 2minuter.
Stress som sagt....
känns inte bra alls, hinner knappt känna vad det smakar inte heller hinner jag känan en normal mättnadskänsla mer en känsla av att...Ajj ont i magen för jag stress åt...
jippi.

Snart e det jul och jag får några dagar ledigt.
fick ledigt på fredag så tidigt på fredag morgon bilar min älskling & jag ner till Kinna för att fira jul med min fina familj=)
Får hoppas jag kan njuta av julmaten utan stress=)


Nästa år tänker jag tagga ner på övertiden för jag orkar inte hålla ribban riktigt så högt som jag gjort det senaste.
Det tar krafter och mycket dyrbar tid som jag vill ha till annat...
Känns inte som man gör annat än jobbat, känns som jobbet e mitt liv, så vill jag inte känna för jag vill inte känna att jobbet är mitt liv...
Mitt liv ska innefatta en massa annat & inte bara jobb...


Alla julklappar är klara så skönt, har hunnit skämma bort mig själv lite också då jag konstigt nog haft tillgångar över denna månaden, så i dag köpte jag 2par snygga brallor för ca 800kr.
Så nu ha rman fin byxor inför jul & nyår.
Vad som händer på nyår vet jag ej, men jag skulle helt klart vara supernöjd med god mat & mys med Perra.

Nog klagat...
kl 20 blir det film=)
Sne sängen så jag orkar med morgondagen och resten av veckan övertid måndag-tisdag & onsdag, jag ser absolut inte fram emot det, men jag kör på, schyssta pengar som skall läggas på sparkonto till Colombiaresa, Skottlandsresa, nytt objektiv osv =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0