Dubbeldeck-tåg =)


Nu är jag hemhemma hos mor & far=)
Fick ett rejält välkommnande av alla hundarna när jag kom hem=)
dom pep och sprang runt med diverse grejer att visa upp=)
Till och med gamle fabrorn pep och var jätte glad=)
Mysigt att vara hemma i vart fall, har precis vart ute & givit hästarna lite hö också=)

Jag bara stormtrivs med alla djuren=)
Har ju bara träffat mamma, vilket va suuuper=)
Tyvärr försvann hon lika fort, vi åkte hem, jag slängde ihop lite pastasås till makaronerna mamma redan hade kokt, så käkade vi sen va mamma tvungen att pysa på nån kursgrej/utbildning eller vad det var.

Så nu är det bara jag & djuren hemma=)
Skönt att bara sitta och slappa lite efetr den långa resan.
Skall hämta lillkillen på fritids vid kl 15.30, sen så kommer väl farsan & kusin hem kring 16.30 kanske?

Blir bra när alla e hemma sen =)
Mys=)

För övrigt när jag bytte tåg första gången i Örebro så fick jag åka dubbeldeckar-tåg!
De va lite häftigt faktiskt=)
Och ett tag var de bara jag som satt ensam på övervåningen i en utav vagnarna=P

Sen så som alltid klarade jag mig från att pröjsa mellan B & K, jag är slug jag =)
tjäna ju typ 50kr på det =P




Trappan upp till "övervåningen"


Utsikt =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Coolt :)Jag & Anton åkte ju sånt tåg när vi skulle till Örebro sist,var ashäftigt ju...och reste man med hund så satt man i en egen liten kupe som var "mellan" våningarna =) Ascoolt ju,synd att inte vanliga pendeln var ett sånt tåg...då hade det ju vart roligare att åka tåg hehe =)

2011-02-22 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0