Gårdags kvällen med scorett=)



Gårdagen började bra, vaknade utvilad osv.
men frammåt 14-15 tiden började jag känna av värk i nacke & huvud, proppade i mig lite panodil i hopp om att det skulle hjälpa...men icke.
Men i vart fall vi åkte till Insjön hen til Anette & Stefan =)

Bjöds på bål till alla, jag & Magnus var de enda nyktra på partyt =)
Så vi körde på mineralvatten/loka hela kvällen =P

18.30 kom försäljaren från Lust & Kärlek, och så började kvällen och alla köpte sex grejor haha!
Jag och Perra är iaf 2300kr fattigare =P
Men men lite skoj måste man unna sig =)

Efter att alla grejor var visade och alla kollat runt på divere saker så var det dags för mat, super god mat vart det =)
Blev riktigt mätt och belåten =)
Eftermaten började min nack & huvudvärk visa sin onda sida.
Det gick inte över heller trots att jag fick nån "starkare tablett" av Stefan.
Men lyckades stanna 1-2timmar till ändå.
Vid 23.20 styrde vi kosan mot Leksand, droppade av Perra hemma hos Lars som fyllde 25 i går.
sen hem och vila, halvvägs från leksand till bjurs blev nästan ett råddjur påkört av mig, men jag var på g så den jäkeln som stod mitt i vägen efter ett back-krön klarade sig jag med för den delen =P

sen väl hemma tog de väl 1-1½ timma att somna från huvudvärk, nackvärk & illamående, men nu mår jag prima =)


allt som allt så var gårdags kvällen awsome, trots diverse krempor =)
Tack alla Scorett brudar med respektive =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0