I mon bär det av!



Mot Västkusten, Kinna, Götet.
Det ska bli riktigt skönt & soft, sammtidigt som det komemr varvar med försök till intensiv jobbsökning.
Önskan är väl att få jobb uppe i Dalarna...Meeen vad ska man göra...
Finns inte så mkt jobb uppe här...

Skall även hinnas med lite socialt umgänge med polers, har redan några goingar inbokade=)
Ser verkligen fram emot att träffa mina gamla goa vänner hemhemma=)
Va ju ett tag sen sist.
Förra gången jag av hemma orkade jag inte ens bry mig om att höra av mig till folk i stort sätt, men nu är jag på lite bättre humör, och känner mig mer social, så de ska nog bli bra=)

Skall packa mig i ordning nu ikcäll för redan kl 06.03 avgår tåget från Falun, så det gäller ju att man e fördig packad tidigt i morgon =P
Är framme i Borås kl 12, och blir det som jag förhoppningsvis tror så blir det fika med Lisa i Borås=)

Mamma & pappa (jag vet att i vart fall en av er läser) jag önskar mig bastu sittning i mon kväll?
Det hoppas jag går att ordna=)

Näpp nu måste jag slita mig=)
Packa-Mias-kappsäck skall göras nu!



Basse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0