Lårhög snö =P


Gick en lagom skogsrunda älskling & jag=)
Upp till skidbacken sen tvärs genom skogen och hamnade nästan alldeles hemma=)
Såg konstiga spår som ledde ut mitt i skogen, och vi spekulera i att vilken människa går där ensam...och spåren borde bli annorlunda.
För att se om våran teori stämde att spåren måste bli mer som att fötterna släpar i snön och inte kan bli så som det såg ut...
Så skulle smarta lilla jag testa att kliva ut i den orörda snön brevid spåren vi tänkte kunde vara älgspår.
Och utan vetskap om djupet i snön brevid stigen/skoterspåret så visade det sig att jag sjönk ner och hade snö upp i lårhöjd, och inte det lättaste att ta sig loss utan hjälp=P
Så Perra fick dra upp mig haha!

Så vår skogsfärd fortsatte, och inte helt oväntat så sjönk jag ner i snö några gånger till, fast detta var inte på sidan av stigen utan mitt i.
Så jag "flög på näsan" en gång, måste sett riktigt roligtut så jag hoppas ingen såg det =P
Det var precis när vi var inne i byn igen typ=P

Härlig promenad i vart fall, här kommer några bilder från promenaden =)









När vi började närma os "hemma".
Utsikt från skogen ner på vårt & grannens hus =P
(vårt hus närmast på bilden)


Fin bild på Tiger när vi kom hem =)
Han ser extra orange ut i den vita snön =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0