Morgon blogg=)


Vart uppe sen kl 6 i morse, ringde och väckte karln där hemma, för varken han eller jag litar till att han vanar av alarmet =P
Så jag är så snäll och ringer och väcker honom=)
6.30 gick jag upp väckte A & kusin.

När vi satt oss i bilen när jag skulle skjutsa ner dom fick jag höra av A att jag visst väckt dom extra tidigt då mamma brukar växka dom 6.45.
men vi var ute i god tid då ju=)
Eller ja inte kussen, hon e seg... undra jag om hon fick i sig frukost, glömde fråga när vi åkte.

När jag kom hem gav jag katterna mat sen chillade jag vid dumburken medans alla hundarna sov.
kl 8 gick jag ut i stallet, pysslade om & släppte ut grabbarna, mockade en box.
Jag har nyss ätit frukost, testat kameran som är miiin nu=)

Skall ut om ett litet tag och mocka den andra boxen, sen är de hundarnas tur att få käk och komma ut på en liten pisserunda.
Sen är det jobbsök på schemat och där efetr ska jag iväg och simma hade jag tänkt, börjar få abstinens efter simmningen, har inte simmat sen i fredags =(
När jag komemr hem igen blir det inskaffa ett !årskort till simmningen så då ska det simmas minst 3 gånger i veckan=)

Neeep nu blir de stallet & mocka Zackens box...



Systemkameran är miiin=)


Bild på Timon med systemkameran=)


Wiiie har sparpengar över till en ordentlig blixt eller objektiv också, hehe=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0