Mutta till allmän beskådning?

Jahopp...
Det bara vräker ner snö.
Verkar itne va nåt hejd på det hela.
Spåren efter när Perra åkte i morse var igensnöade när jag gick upp strax innan kl 10.
Jag var ut och satte i kupévärmarn vid kl 10.30.
När jag skulle åka ner till bussen 11.30 var spåren efetr mig igensnöade nästan helt & hållet.
Och nu när jag kom hem för typ 30min sen så var spåren efter jag åkt mer än igensnöade.

Jag tror det börjar näsma sig 1dm snö.
Sen så är dom väldigt dåliga på att ploga Baggbo, det har inte blivit plogat de minsta lilla i dag tror jag inte.
Jag drar mig för att skotta snö...
Men kanske blir illa tvungen så Perra kommer in med bilen sen...
Hm...ja vi får se hur jag gör, jag tycker vi borde grja den där snöslungan!!!!
Men de blir väl säkerligen inte förrän nästa vinter ändå.

Simmade 1,3km i dag i vart fall, med ganska så bra tempo=)
Sen bastade jag i 20-30 min.
Och jag irriterar mig nåt så fruktansvärt när folk ligger i bastun och tar upp mellersta raden, så man kan inte sätta sig högst upp efterson man inte skulle ha nånstans och ha fötterna/benen,så istället får man sätta sig längst ner och nästan frysa om fötterna för bastu i simhallar borde INTE få kallas bastu!!!!
Sen vill jag definitivt slippa se dessa kvinnor som ligger och bresar upp sina muttor för allmän beskådning...
Tycker dom tar plats och fläker ut sig alldeles för mycket!
Självklart har man en egen bastu är det en sak att ligga där och ta upp plats...
Men i en simhallsbastu kan man väl ändå ta hänsyn så de finns plats till andra, och sen måste man väl inte ligga "utåt" med benen och visa muttan för alla som kommer in & ska sätta sig, då kan man väl ändå vara vänd med benen åt vägg-hållet och knipa igen med benen eller???

Där satt jag på nedersta raden med en kninna på vardera sida...
Så skulle man rätta till sig eller nåt gällde det att hålla blicken skärpt ner i backen eller raktfram, för att slippa se deras kissi-murror!!!!
usch!


Nog om det!
Har precis käkat köttbit & potatisgratängen jag gjorde i går =)
Skall nog ner snart och slänga ihop en Chili con carne =)
Mums=)

Och kanske hinna skotta infarten innan Perra kommer hem =)









Kommentarer
Postat av: Camilla

haha fan va jag garva,uch va jobbigt...kan riktigt se det framför mig (tyvärr) jag bastar aldrig i simhallar...tycker det är så äckligt när alla ligger där nakna och visar upp allt dom har,uch!! haha!

2011-02-10 @ 16:08:21
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Det kan jag absolut göra :)

2011-02-10 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0