Partaj i afton=)



I kväll styr vi kosan till Borlänge, hem till Anna och Kim.
Anna fyllde år i torsdags så i kväll blir det lite fest =)
Blir säkerligen trevligt =)
Ska ta ed mig en flaska rött att ha under kvällens gång.
Hur vida om jag komemr dricka det eller inte vet jag inte, vi får se.
Vaknade upp med värk i hela kroppen i dag nästan (troligtvis efter skottningen i går morse)..
Plus känner mig förkyld och mått lite halv illa ända sen i går, funderar om amn börjar få magkatarr igen tack vare att man känner sig stressad osv pga olika faktorer.
Men vi får se vinet blir med i vilket fall, man vet ju inte kan ju ändra sig under kvällens gång =)

Så blir det att man dricker sig lite vin så skal vi slagga över tills i morgon=)
Jag HOPPAS att jag ska slippa bakfylla och orka med simmning i morgon också, hur vida jag lyckas med det återstår att se som sagt=)

Underbart väder ute i dag tills killnad från snöstormen i går, i dag är det klarblå himmel & skinande sol=)
kanske man skulle ta sig en liten promenad om någon timma eller så?


Näpp nu ska jag ner och duscha av mig lite snabbt och kika igenom vad man skall ha för kläder i afton=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0