Party i Insjön!



Jepp i kväll blir de party =)
fast som jag sa innan, nyktert.
men jag tror de kommer bli awsome i vilket fall=)
Tanken är väl att svänga förbi Leksand en sväng sen med.

Ingen sovmorgon här inte.
Hade tänkt att jag kanske kunde få sova till 10-11, men icke vaknade kl9 som varje morgon.
Men i dag var det inte av väckarklockan, utan utav Tiger som stod utanför dörren och krafsa & pep och ville in.


Undra vad man ska ha för kläder på sig i dag då?
Hm...får väl se vad man kommer fram till...

Nu ska jag hinna med att köra ännu ett avsnitt av O.C så här på morgonen, medans Perra skulle över till Micke en sväng =)



Ses i kväll brudar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0