REA! jag vill haaaa! =)



Håller på att flytta & märka upp rea på jobbet!
Massor med fund vill jag lova!
har spanat in några par skor jag vill ha i vart fall=)
Ska nog åka till jobbet i mon innan jag drar till Borlänge hem till Anna och lägga undan skorna och köpa dem samtidigt som vi köper skor till perra, ska dra med honom på lite rea också=)
Men skall ha tid till det också.
Imorgon står Anna på schemat, sen efter kl 16.30 skall Perra & jag simma.
På fredag blir det jobb 12-18.
Lördag party i Insjön =)

Ska väl krypa till sängs snart känner mig lite trött faktiskt.
Var lite krasslig i går, med ont i nacke, huvud & mage plus illamående, det satt i, i morse med men gick över som tur var.
har kollat 2avsnitt av O.C nu i kväll också.
jaja dags för sängen =)


Natti natti



snodde bilden jag hittade på google.
Mycket snyggare i verkligheten tycker jag =)
men dessa vill jag ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0