Så jäkla bra! =)



Var en sväng på jobbet i dag.
Passade även på att lägga undan 2par skor, kommer troligtvis bli 1 elelr 2par till, plus skor till Perra med =)
Lade undan de vrålsnygga stövlarna =)
Plus ett par andra=)
Fy fasen vilken sko-oman man blivit =)
Längtar till våren & sommarn så man kan använda alla dessa snygga skor, för i denna halka och all is vill man inte ge sig ut i snygg skor med klackar, vill inte riskera gips eller liknande hehe=)

Sen så har jag sushi-dejtat Anna =)
Och jag har kommit fram till att sushi inte är nåt för mig, visst det gick att käka, och det godaste var ju wasabin haha!
så jag har ju ätit bra mycket godare mat =P
Men man kan inte gilla allt =)
Nu har jag testat för att se vad de e alla pratar om...Sushi= not my thing =)

Sen så har Perra & jag simmat i dag =)
Mycket gött blev nästan mer snack än simmning men det e ju trevligt det med =)

Har nyss kollat 3avsnitt av O.C jag är helt fast i det!
Skrivit lite med Jerry på Fb, han diggar också O.C så vi har snackat om O.C-marathon.
De hade vart kul =)
så får väl se hehe...
man vet ju inte när man åker hemhem nästa gång.


För övrigt börjar min spanska kurs den 14:e!
Fick inbetalningskortet i dag!
Spännande!!! =)

Åååå stackars Nisse hemhemma e dålig... han hade nån infektion.
Hoppas han blir bra snart och sitta gamla vanliga jag.
Krya på dig Nils =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0